tanıtım

Sanırım sonunda sayfayı kurmayı başardım gecenin geç saati de olsaaa ...
Öncelikle kendimi tanıtayım ben çocuk gelişimi ve eğitimi öğretmeniyim evli ve bir kızım olacak inşallahhhh
Evet arkadaşlar burada sizleri neler mi bekliyor;
 - Çocuğunuz ile birlikte yapabileceğiniz sevimli etkinlikler ve eğitici oyuncaklar
 - Benim yaptığım Amigurumilerim
 - Keçelerden etkinlikler
 - Evadan etkinlikler vb
zaman geçtikçe kategorilerimizi çoğaltırız sanırım. Umarım burada hem eğlenceli hem de eğitici vakit geçirirsiniz....

Yorumlar

  1. Humam 2 kız annesi olarak ben senin adına çok sevindim ^^ Rabbim sağlıklı sıhhatli kolay bir doğum nasip etsin canım birde minik patik bekliyorum senden mevlid şekerini koyabilirsin içine ;)

    YanıtlaSil
  2. hımmmm patik hiç aklıma gelmemişti kuzum bu arada duan için Allah razı olsun kuzum

    YanıtlaSil
  3. Sayfan hayırlı olsun hayatım tüm üyelerimize olduğu gibi sanada yardım etmek bizim görevimiz ve ayrıca bunu senin kadar hoş ve güzel paylaşan olmamıştı çoğunlukla kişiler kendi doğaçlamaları olmadığı halde kendisi yapmış gibi sunar ördüklerini umarım bu duruşun sonuna kadar devam eder bu forum ve bloger işinde senin gibi dürüst ve karakterli kişilere ihtiyacımız var bu duyarlılığın ve dürüstlüğün için sana çok teşekkür ediyorum blog ömrün uzun olsun canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablacığım forumdaki arkadaşlarım yardımcı olmasaydı bunların hiçbiri olmazdı onları nasıl yok sayabilirdim ki

      Sil
    2. senin yüreğin güzel hayatım yok sayan öyle bir yok sayıyorki zannerdesin annesinin karnından çıkarken nette gözünü açmış ona ilk adımları attıranların adını bile anmazlar :D neyse dedikodu yaptım akşam akşam :D

      Sil
    3. boşver ablacığım onlarda elbet bir gün bir bakarsın taşa takılmışlardır ...

      Sil
  4. Kuzuuuuummmm hayırlı ugurlu olsun blogun,Nice nice güzelliklere insallah canım arkadasım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsınnnnnnn senin yardımların unutulur mu kuzummmm :)

      Sil
    2. Canımın içi elimden gelen her ne varsa her zaman hazırım :) Hepimiz hazırız amigurumitr forum ailesi olarak :)))

      Sil
    3. biliyorum canım ama sen bana ilk yardım edensin ya ilk göz ağrım oldun :D

      Sil
    4. canımmm benimmmmm aglatıcan kıs sus :D

      Sil
  5. Şimdiden hayırlı olsun canım.. forumda gördüm koştum geldim... şimdiden neler yapacaksın diye merak içindeyim... bu arada bana da beklerim :)
    oyundostum.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ben de hemen seni takibe aldım :D

      Sil
  6. arzucum hayırlı uğurlu olsun bitanem bloğun.. inş sağlıkla bebişinde dünyaya gelince , bu güzellikleri ondan etkilenerek çoğaltacağına eminim.. yüreği güzel anne nice nice paylaşımlarında yanında bulunmak dileğiyle sevgiyle öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ablacığımmmm o güzel dileklerin içinnnn

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 Rakamı